|
|
CO JE THAMESDOWN? |
Zlatopramen spouští podzimní soutěž
Marketingová a komunikační agentura Thamesdown připravila na hlavní podzimní sezónu pro svého klienta Drinks Union a jeho značku Zlatopramen podzimní soutěž o milión korun a další ceny. Komunikace soutěže probíhá prostřednictvím TV spotu, webových stránek a POS a POP materiálu v místě prodeje. Komunikační aktivity doplňuje mutipack v designu soutěže a speciální prodejní místa v rámci sítě vybraných HM/SM v celé ČR. "TV promo spot vychází z aktuální image komunikace a je doplněn o soutěžní promo, jeho první nasazení proběhlo 22. 11. na TV NOVA. Souběžně je nasazen i image spot "Zlatopramen - O stupeň lepší pivo", dodává k celé kampani Marek Taichman, account director značky. Celá kampaň končí závěrem roku 2005 a společně s ní byl spuštěn i nový webový portál klubu Země Zlatopramen, opět z dílny Thamesdown (www.zemezlatopramen.cz). Pivo Zlatopramen je vlajková loď v pivním portfoliu společnosti Drinks Union, jedná se o plnohodnotnou jedenáctku, která bezpečně vládne této kategorii piv. Do portfolia Drinks Union dále spadají pivní značky Březňák, Louny a Dačický. |
Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz |