CO JE THAMESDOWN? V žilách nám proudí Temže Proč nás mají rádi účetní Když se staví značka, létají milióny. Souhlasíte? Členství v profesních organizacích Pro média Novinky

Myslivec rozjíždí podzimní kampaň!

Stará myslivecká, tradiční český alkohol nejvyšší kvality, zahajuje letošní podzimní kampaň.

Už třetím rokem připravuje likérka KB Likér ve spolupráci s marketingovou agenturou Thamesdown CZ pro podzimní trh vždy nový televizní spot. Každý z nich prezentuje jiný aspekt značky: nejstarší spot komunikoval hodnotu
"pití v kruhu rodinném", loňský "pití v kruhu blízkých" a letošní se soustředí na prezentaci příležitostí ke konzumaci. I proto se odehrává v hypermarketu, tedy v prostředí blízkém nákupnímu chování cílové skupiny.

Režisérem byl i tentokrát Milan Šteindler a hlavními hrdiny jsou opět herci známí z předchozích spotů. A to včetně stěžejní postavy myslivce.

Cílem kampaně je kromě podpory prodeje a komunikace hodnot značky též upozornění na probíhající celoroční soutěž o Škodu Fabii Combi, elektroniku JVC a další ceny.

Spot poběží na TV Nova, ve formátech 35'' a 20'' a variantně s upoutávkou na soutěž a bez upoutávky.

Ostatními prvky podzimní kampaně na Starou mysliveckou jsou ochutnávky v hypermarketech, letákové akce, inzerce a nové vydání klubového časopisu Kouká! Velký důraz je kladen i na inovované internetové stránky, které nyní obsahují seznam podniků, kde si je možné dát Starou mysliveckou. Adresa stránek se objeví i v televizním spotu.

Primární cílovou skupinou kampaně jsou muži 35+ s nižším a středním příjmem žijící mimo Prahu. Sekundární cílovou skupinu představují muži a ženy kupující alespoň občas značkové alkoholické nápoje.

Kampaň bude probíhat od 20. října do 19. prosince 2004.


Stará myslivecká je jednou z nejdynamičtěji rostoucích značek na českém trhu s alkoholickými nápoji. Její meziroční nárůst spotřeby představuje 33 %. Těchto výsledků navíc dosahuje na trhu, jehož celkový objem poklesl za minulý rok o 10 %. Stará myslivecká patří do portfolia značek likérky KB LIKÉR, která je součástí skupiny Drinks Union.

Thamesdown CZ je společnost zaměřující se na správu značek, reklamu a marketingové poradenství. Pro KB LIKÉR pracuje od roku 2002 a má na starosti všechny momentálně komunikované značky (Stará myslivecká, Vodka 42, Vaječný sen, Squash).


  Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ
   Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz