![]() |
|
![]() CO JE THAMESDOWN? |
Novinky
20. 4. 2011 - Měníme se na blendAd Připravujeme pro vás nový web... 15. 3. 2010 - O reklamách jednou větou... Náš kreativní ředitel pozorně prohlédl tiskovou reklamu a jednou jedinou větou shrnul, co si o nich myslí. Přejeme příjemné čtení... 12. 3. 2010 - Jsme borci. Téměř Billborci. ![]() 3. 3. 2010 - Máme GRANETTE Tendr na reklamní agenturu, který vypsala likérka GRANETTE, nedávno skončil. A skončil naším vítězstvím. V prvním kole vybírali zástupci z řad vedení likérky ze čtveřice agentur, v druhém kole jsme měli už jen jediného soupeře. Thamesdown již před několika lety pro likérku úspěšně pracoval (například kampaň na Starou Mysliveckou), nyní jsme dostali šanci úspěch zopakovat. 23. 11. 2009 - Tlak uzávěrek jako ráj PR - glosa Našeho textaře jsme před časem poslali na odborný seminář. Uvědomil si tam spoustu věcí a s některými z nich seznámil i čtenáře časopisu Strategie. Ať vidí, že do toho vidíme... 12. 11. 2009 - O Vánocích nic moc nečekejte Tedy nic hezkého, poetického, vánočního. Náš kreativní ředitel došel k tomuto neveselému závěru poté, co shlédl vybraný soubor televizních reklam. A my všichni s ním bohužel musíme souhlasit. Vy také? 6. 11. 2009 - Cizí reklamy našima očima Někdy jiní hodnotí nás, tentokrát zase my hodnotili cizí reklamu. A dopadla tak, jak dopadla. Proč ne. 21. 10. 2009 - Zaujali jsme letním in - store V létě zákazníky na podlaze supermarketů zaujala naše reklama Hanácké kyselky. Na podzim jsme pak v rámci hodnocení časopisu Marketing & Media zaujali i porotu. Přesvědčte se, že zaslouženě. 16. 9. 2009 - Testované reklamy pohledem našeho kreativného ředitele V časopisu Strategie 38/09 kreativní ředitel posuzoval inzeráty, které bodovaly v testu Sujet Focus. Úsměv byl všude. Kromě tváře Ivana Peterky. 28. 8. 2009 - Pivo není voda! Tedy Lobkowicz určitě ne! Naše nezapomenutelné zásluhy o pivo Zlatopramen, na kterém jsme pracovali před několika lety, byly jedním z důvodů, proč naši agenturu pozvala společnost K Brewery Trade do tendru na komunikaci nové prémiové značky Lobkowicz. Celá vila se v jediném momentě proměnila v diskusní fórum na téma "tekutý chléb českého lidu". Ochutnávky konkurenčních značek sice nebyly tak hojné, jak jsme všichni doufali, leč i tak každý z nás věděl brzy o pivu skoro tolik, jako náš výkonný ředitel. A kdo zná našeho výkonného ředitele, ten ví, že to byl od nás výkon! Podložen nejen znalostí tradičního způsobu výroby piva, ale také detailním prostudováním spotřebitelských výzkumů a marketingových strategií vznikl nakonec strategický a kreativní koncept, kterým jsme porazili všechny ostatní zúčastněné agentury. Za pravdu nám přitom během této cesty k vítězství daly i výsledky testování focus groups, a tak nám nic nebránilo propuknout v jásot a plácat se uznale po ramenou. Na oslavu našeho vítězství sice stále ještě čekáme, ale to jen proto, že jsme pohrdli sektem, neboť náš úspěch chceme zapít čím jiným než prémiovým ležákem Lobkowicz. Až dorazí slavnostní várka, určitě si nenecháme pro sebe fotografie, jež následně vzniknou. Na zdraví! 8. 6. 2009 - Co nám stálo za komentář... ![]() 11. 5. 2009 - Na rozloučení mý potěšení... Client service directorka Dita Akrmanová po téměř dvou letech opustila Thamesdown. Nyní pečuje o jiné klienty v jiné agentuře. 8. 4. 2009 - Hejbá se to, hejbá Čtyři pevné ruce uchopily Thamesdown po krátkém čase lehkého bezvládí. Předseda představenstva akciové společnosti Thamesdown CZ Tomáš Kende se nově stal i ředitelem agentury, předseda dozorčí rady Luděk Kabela se ujal funkce výkonného ředitele. 19. 3. 2009 - Sbohem a šáteček Z agentury Thamesdown odešel její dosavadní ředitel Martin Beck. Přejeme mu hodně štěstí. 28. 1. 2009 - Budujeme developera Projekty společnosti SATPO Development jako "Nejlepší místo pro život" budeme ukazovat díky minitendru, ve kterém jsme získali tohoto významného českého developera. Poslouží nám k tomu mix printových inzerátů, PR článků a billboardů. A možná nejen toho. Těšíme se! 14. 11. 2008 - Doplňujeme tekutiny Více je více, pokud se jedná o pitný režim, i pokud se jedná o reklamu. To dobře ví náš klient Hanácká kyselka, která se proto rozhodla pokračovat v loňské úspěšné kampani. Znovu tedy zapojíme do práce printové inzeráty a rozhlasové spoty, aby nikdo nezapomínal dodržovat pitný režim a dělal to s Hanáckou kyselkou. Tradičně nám s tím pomůže charismatický hlas herce Tomáše Hanáka. Tak na zdraví! 6. 10. 2008 - Bez drhnutí! Ukážeme pyrolýzu. A rovnou v televizi. Připravili jsme adaptaci původních španělských spotů, které komunikují technologickou novinku společnosti Fagor - trouby, které se čistí samy. Podívejte se. 15. 8. 2008 - Vlna úspěchu K létu patří koupání a něco sladkého. Zvítězili jsme v tendru na promotion campaign pro značku Toffifee společnosti Storck. Dolce Vita! 12. 8. 2008 - Mluv, mluv, zajímáš mě! Vybraným klientům programu CitiGold klienta CitiBank jsme řekli, že platí "Mluviti zlato!". Slyšeli na to. Úspěšnost direct mailu, připraveného agenturou Thamesdown v rámci projektu "member get member" byla nebývale vysoká. Good work... 9. 7. 2008 - Na východě svítá Chytré děti vědí, čím se dobře maluje. A nejen maluje. Pod značkou Koh-I-Noor se skrývá i spousta dalších výrobků pro kreativní ztvárnění nejen dětského světa. Těší nás, že jsme dostali důvěru šířit slávu této značky doma i daleko na Východě, na perspektivním ruském trhu. To bude reklama jako malovaná! 1. 7. 2008 - ..a ty sklepy! Vila, ve které sídlíme, příští rok oslaví rovnou stovku. Asi proto, že je tak dlouho zabydlená, se v ní cítíme moc a moc dobře. Nikdo z nás předtím v tak inspirativním prostředí nepracoval. A kdybyste viděli ty sklepy! Jsou také velmi inspirativní... 9. 6. 2008 - Vstoupili jsme do nové fáze! ![]() Nyní děláme vše pro to, aby naše nové sídlo dýchalo životem a nechybělo mu nic z profesionálního zázemí. Součástí toho je i přeložení pevných telefonních linek do našeho nového sídla, které jsou v této chvíli na nezbytně nutnou dobu mimo provoz. Proto prosíme všechny o trpělivost a v případě nutnosti využijte, prosím, čísla na naše mobilní telefony. Děkujeme za přízeň a těšíme se, až Vás provedeme všemi zákoutími našeho nového domova. 22. 6. 2007 - Bronz z New Yorku ![]() 24. 4. 2007 - Změna v Thamesdown. Viktor Lelek se k 1.5.2007 stáhne z pozic managing director a creative director, nadále bude působit pouze v představenstvu agentury Thamesdown CZ, a. s. Kreativní oddělení povede creative leader Ivan Peterka. Další vedoucí pozice se nemění: o klientské portfolio pečuje client service director Janette Turňová, obchodní aktivity vede new business director Martin Paleček a chod agentury řídí executive director Martin Beck. 22. 3. 2007 - A máme Louskáček! ![]() 30. 1. 2007 - Komunikační strategie pro Blesk pro ženy ![]() 18. 12. 2006 - Vítáme společnost Mediatel mezi našimi klienty ![]() Agentura pracuje na dlouhodobé značkové i taktické marcom podpoře. 15. 12. 2006 - Prestižní Epica v našem držení ![]() 1. 11. 2006 - A máme Zlatou pecku! ![]() 16. 10. 2006 - Stříbrný Golden Drum 2006 pro Thamesdown ![]() 22. 9. 2006 - Inzerát jako lovec hlav ![]() Součástí připravované strategie je i navržení motivačního prvku na podporu dosažení stanoveného cíle, a to nabídky finanční odměny tomu, kdo doporučí hledaného experta do společnosti Cleverbee. 7. 7. 2006 - Thamesdown pro Danone ![]() 16. 5. 2006 - Luxusní značka v našem portfoliu ![]() 2. 5. 2006 - Zlatý štoček na dosah Motivujícího úspěchu v souteži Zlatý štoček za rok 2005, za práci pro organizaci Linka naděje - projekt Linka vzkaz domů, získala agentura za kampaňový vizuál " Úchyl". Práce agentury byla nominována na Zlatý štoček, udělovaný Unií vydavatelů. 8. 2. 2006 - Thamesdown CZ pro Citibank ![]() 30. 1. 2006 - POZOR! Thamesdown mění adresu! ![]() 22. 11. 2005 - Zlatopramen spouští podzimní soutěž ![]() 16. 11. 2005 - Myslivec v novém od Thamesdown CZ ![]() 20. 10. 2005 - Thamesdown buduje značku Cleverbee Česko-švýcarská firma se sídlem v Praze Software Factory Cleverbee vypsala koncem prázdnin výběrové řízení na vytvoření nové identity značky a komunikační strategii, jehož vítězem se stala agentura Thamesdown. Do tendru bylo přizváno celkem pět agentur. Prezentace návrhů řešení proběhly ve dvou kolech, do finále postoupily Thamesdown, 1. Pozitivní a COMTECH . "Marketingová agentura Thamesdown předvedla nejpropracovanější nástroje na budování značky a deklarovala profesní know-how na její řízení a rozvoj," uvedl Michal Stepanek, ředitel společnosti Cleverbee. Více zde. 15. 10. 2005 - Thamesdown má LG Electronics ![]() 15. 9. 2005 - Thamesdown získal Galerii Butovice ![]() 5. 8. 2005 - Nový spot pro Hanáckou kyselku ![]() 20. 6. 2005 - Tchibo na webu v novém ![]() 19. 5. 2005 - Nový spot pro Zlatopramen ![]() Více zde. 4. 5. 2005 - Hanácká odstartovala! ![]() 18. 4. 2005 - Úchyl pro děti ![]() 4. 4. 2005 Vítáme u nás novou kolegyni, Janette Turňovou. Janette přichází do agentury na pozici New Business Director s praxí v mezinárodních reklamních agenturách a na nadnárodních i lokálních projektech. Přejeme jí hodně úspěchů při práci na nových akvizicích. 25. 3. 2005 ![]() 8. 2. 2005 Reklama na Starou mysliveckou opět slavila úspěch! Chcete vědět více? 28. 1. 2005 Naším novým klientem se stal tradiční producent minerálních vod, společnost Hanácká kyselka. Děkujeme za důvěru! Více zde. 3. 1. 2005 Po zdárně prožitém předvánočním, vánočním a povánočním stresu jsme se všichni spokojeně vrátili do bezpečí našich kanceláří a těšíme se na nové a náročné pracovní zakázky. Všem našim současným i nastávajícím klientům přejeme úspěšný nový fiskální rok. 4. 11. 2004 - Získali jsme Effie! ![]() 2. 11. 2004 Vítáme mezi sebou Martina Palečka! S prvním listopadovým dnem rozšířil naše řady Martin Paleček, který dříve pracoval například v Saatchi & Saatchi, Wiken International či MAX/TBWA. 21. 10. 2004 Nová kampaň pro Myslivce! Tisková zpráva zde. |
Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz |