CO JE THAMESDOWN? V žilách nám proudí Temže Proč nás mají rádi účetní Když se staví značka, létají milióny. Souhlasíte? Členství v profesních organizacích Pro média Novinky

Novinky

20. 4. 2011 - Měníme se na blendAd
Připravujeme pro vás nový web...


15. 3. 2010 - O reklamách jednou větou...
Náš kreativní ředitel pozorně prohlédl tiskovou reklamu a jednou jedinou větou shrnul, co si o nich myslí. Přejeme příjemné čtení...


12. 3. 2010 - Jsme borci. Téměř Billborci.
Letošního ročníku kreativní soutěže Billborec se poprvé zúčastnil také tým agentury Thamesdown a byl nadmíru úspěšný. Jeden ze čtyř zaslaných návrhů billboardu se probojoval v konkurenci 95 ostatních až na shortlist, mezi osm nejlepších. Stupně vítězů nám sice zůstaly odepřené, ale není všem Billborcům konec. Takže příští rok!


3. 3. 2010 - Máme GRANETTE
Tendr na reklamní agenturu, který vypsala likérka GRANETTE, nedávno skončil. A skončil naším vítězstvím. V prvním kole vybírali zástupci z řad vedení likérky ze čtveřice agentur, v druhém kole jsme měli už jen jediného soupeře. Thamesdown již před několika lety pro likérku úspěšně pracoval (například kampaň na Starou Mysliveckou), nyní jsme dostali šanci úspěch zopakovat.


23. 11. 2009 - Tlak uzávěrek jako ráj PR - glosa
Našeho textaře jsme před časem poslali na odborný seminář. Uvědomil si tam spoustu věcí a s některými z nich seznámil i čtenáře časopisu Strategie. Ať vidí, že do toho vidíme...


12. 11. 2009 - O Vánocích nic moc nečekejte
Tedy nic hezkého, poetického, vánočního. Náš kreativní ředitel došel k tomuto neveselému závěru poté, co shlédl vybraný soubor televizních reklam. A my všichni s ním bohužel musíme souhlasit. Vy také?


6. 11. 2009 - Cizí reklamy našima očima
Někdy jiní hodnotí nás, tentokrát zase my hodnotili cizí reklamu. A dopadla tak, jak dopadla. Proč ne.


21. 10. 2009 - Zaujali jsme letním in - store
V létě zákazníky na podlaze supermarketů zaujala naše reklama Hanácké kyselky. Na podzim jsme pak v rámci hodnocení časopisu Marketing & Media zaujali i porotu. Přesvědčte se, že zaslouženě.


16. 9. 2009 - Testované reklamy pohledem našeho kreativného ředitele
V časopisu Strategie 38/09 kreativní ředitel posuzoval inzeráty, které bodovaly v testu Sujet Focus. Úsměv byl všude. Kromě tváře Ivana Peterky.


28. 8. 2009 - Pivo není voda! Tedy Lobkowicz určitě ne!
Naše nezapomenutelné zásluhy o pivo Zlatopramen, na kterém jsme pracovali před několika lety, byly jedním z důvodů, proč naši agenturu pozvala společnost K Brewery Trade do tendru na komunikaci nové prémiové značky Lobkowicz. Celá vila se v jediném momentě proměnila v diskusní fórum na téma "tekutý chléb českého lidu". Ochutnávky konkurenčních značek sice nebyly tak hojné, jak jsme všichni doufali, leč i tak každý z nás věděl brzy o pivu skoro tolik, jako náš výkonný ředitel. A kdo zná našeho výkonného ředitele, ten ví, že to byl od nás výkon!
Podložen nejen znalostí tradičního způsobu výroby piva, ale také detailním prostudováním spotřebitelských výzkumů a marketingových strategií vznikl nakonec strategický a kreativní koncept, kterým jsme porazili všechny ostatní zúčastněné agentury. Za pravdu nám přitom během této cesty k vítězství daly i výsledky testování focus groups, a tak nám nic nebránilo propuknout v jásot a plácat se uznale po ramenou. Na oslavu našeho vítězství sice stále ještě čekáme, ale to jen proto, že jsme pohrdli sektem, neboť náš úspěch chceme zapít čím jiným než prémiovým ležákem Lobkowicz. Až dorazí slavnostní várka, určitě si nenecháme pro sebe fotografie, jež následně vzniknou. Na zdraví!


8. 6. 2009 - Co nám stálo za komentář...




11. 5. 2009 - Na rozloučení mý potěšení...
Client service directorka Dita Akrmanová po téměř dvou letech opustila Thamesdown. Nyní pečuje o jiné klienty v jiné agentuře.


8. 4. 2009 - Hejbá se to, hejbá
Čtyři pevné ruce uchopily Thamesdown po krátkém čase lehkého bezvládí. Předseda představenstva akciové společnosti Thamesdown CZ Tomáš Kende se nově stal i ředitelem agentury, předseda dozorčí rady Luděk Kabela se ujal funkce výkonného ředitele.


19. 3. 2009 - Sbohem a šáteček
Z agentury Thamesdown odešel její dosavadní ředitel Martin Beck. Přejeme mu hodně štěstí.


28. 1. 2009 - Budujeme developera
Projekty společnosti SATPO Development jako "Nejlepší místo pro život" budeme ukazovat díky minitendru, ve kterém jsme získali tohoto významného českého developera. Poslouží nám k tomu mix printových inzerátů, PR článků a billboardů. A možná nejen toho. Těšíme se!


14. 11. 2008 - Doplňujeme tekutiny
Více je více, pokud se jedná o pitný režim, i pokud se jedná o reklamu. To dobře ví náš klient Hanácká kyselka, která se proto rozhodla pokračovat v loňské úspěšné kampani. Znovu tedy zapojíme do práce printové inzeráty a rozhlasové spoty, aby nikdo nezapomínal dodržovat pitný režim a dělal to s Hanáckou kyselkou. Tradičně nám s tím pomůže charismatický hlas herce Tomáše Hanáka. Tak na zdraví!


6. 10. 2008 - Bez drhnutí!
Ukážeme pyrolýzu. A rovnou v televizi. Připravili jsme adaptaci původních španělských spotů, které komunikují technologickou novinku společnosti Fagor - trouby, které se čistí samy. Podívejte se.


15. 8. 2008 - Vlna úspěchu
K létu patří koupání a něco sladkého. Zvítězili jsme v tendru na promotion campaign pro značku Toffifee společnosti Storck. Dolce Vita!


12. 8. 2008 - Mluv, mluv, zajímáš mě!
Vybraným klientům programu CitiGold klienta CitiBank jsme řekli, že platí "Mluviti zlato!". Slyšeli na to. Úspěšnost direct mailu, připraveného agenturou Thamesdown v rámci projektu "member get member" byla nebývale vysoká. Good work...


9. 7. 2008 - Na východě svítá
Chytré děti vědí, čím se dobře maluje. A nejen maluje. Pod značkou
Koh-I-Noor se skrývá i spousta dalších výrobků pro kreativní ztvárnění nejen dětského světa. Těší nás, že jsme dostali důvěru šířit slávu této značky doma i daleko na Východě, na perspektivním ruském trhu. To bude reklama jako malovaná!


1. 7. 2008 - ..a ty sklepy!
Vila, ve které sídlíme, příští rok oslaví rovnou stovku. Asi proto, že je tak dlouho zabydlená, se v ní cítíme moc a moc dobře. Nikdo z nás předtím v tak inspirativním prostředí nepracoval. A kdybyste viděli ty sklepy! Jsou také velmi inspirativní...


9. 6. 2008 - Vstoupili jsme do nové fáze!
Již delší čas jsme si pohrávali s myšlenkou vyměnit chladné prostředí budovy Lighthouse za inspirativnější prostor. V momentě, kdy se objevila příležitost sídlit v krásné vile uprostřed zahrady, v tiché části Prahy 7, neváhali jsme.
Nyní děláme vše pro to, aby naše nové sídlo dýchalo životem a nechybělo mu nic z profesionálního zázemí. Součástí toho je i přeložení pevných telefonních linek do našeho nového sídla, které jsou v této chvíli na nezbytně nutnou dobu mimo provoz. Proto prosíme všechny o trpělivost a v případě nutnosti využijte, prosím, čísla na naše mobilní telefony.
Děkujeme za přízeň a těšíme se, až Vás provedeme všemi zákoutími našeho nového domova.


22. 6. 2007 - Bronz z New Yorku
Sklizeň uznávaných cen pokračuje. Tv spot "Spermie" pro Greenpeace byly oceněny na NY Festivals bronzovou medailí v kategorii televizních reklam."Who is Thamesdown?" First time here and already awarded!" Takhle překvapeně se zeptal Michael Demetriades, ředitel festivalu. Pro příště už bude vědět…



24. 4. 2007 - Změna v Thamesdown.
Viktor Lelek se k 1.5.2007 stáhne z pozic managing director a creative director, nadále bude působit pouze v představenstvu agentury Thamesdown CZ, a. s.
Kreativní oddělení povede creative leader Ivan Peterka. Další vedoucí pozice se nemění: o klientské portfolio pečuje client service director Janette Turňová, obchodní aktivity vede new business director Martin Paleček a chod agentury řídí executive director Martin Beck.


22. 3. 2007 - A máme Louskáček!
Opět jsme zabodovali a rozšířili sbírku kreativních ocenění. Tentokrát o bronz za tv spot "Spermie" pro organizaci Greenpeace.




30. 1. 2007 - Komunikační strategie pro Blesk pro ženy
Na přelomu roku 2006/07 vytvořil tým agentury Thamesdown vítěznou komunikační strategii a návrh jejího kreativního zpracování. Od ledna tak agentura pracuje pro svého nového klienta, společnost Ringier.


18. 12. 2006 - Vítáme společnost Mediatel mezi našimi klienty
V měsíci prosinci jsme začali horečnatě pracovat pro našeho nového a váženého klienta společnost Mediatel, kterého jsme vybojovali v podzimním tendru s 20 ostatními agenturami.
Agentura pracuje na dlouhodobé značkové i taktické marcom podpoře.


15. 12. 2006 - Prestižní Epica v našem držení
S radostí oznamujeme, že spot "Spermie" pro organizaci Greenpeace byl oceněn stříbrným místem v prestižní mezinárodní kreativní soutěži Epica.


1. 11. 2006 - A máme Zlatou pecku!
Získáváme další skvělé ocenění za spot "Spermie", tentokrát Zlatou pecku 2006. Agentura si tak plní jedno z letošních předsevzetí, uspět nejen na poli efektivity, ale také kreativity.





16. 10. 2006 - Stříbrný Golden Drum 2006 pro Thamesdown
Podělte se s námi o radost za prestižní ocenění v soutěži Golden Drum v Portoroži. Za tv spot Spermie pro klienta Greenpeace jsme získali stříbrný Golden Drum.


22. 9. 2006 - Inzerát jako lovec hlav
Pokračování úspěšné náborové kampaně pro klienta Cleverbee, nazvané "Wanted". Kampaň využívá prvku symboliky policejních plakátů, nesoucích informaci o hledaných osobách.
Součástí připravované strategie je i navržení motivačního prvku na podporu dosažení stanoveného cíle, a to nabídky finanční odměny tomu, kdo doporučí hledaného experta do společnosti Cleverbee.


7. 7. 2006 - Thamesdown pro Danone
Od června 2006 se Thamesdown stává celoevropsky druhou nadlinkovou agenturou společnosti Danone. Historického úspěchu docílila agentura vytvořením konceptuálního projektu na uvedení nového produktu Dan Up na trh. Součástí práce na projektu byla především konceptuální marketingová strategie, ale i tvorba dvou televizních spotů.


16. 5. 2006 - Luxusní značka v našem portfoliu
Společnost Fagor, španělský výrobce bílé techniky pověřil agenturu správou a budováním luxusní značky De Dietrich. Značka se orientuje na vyšší příjmovou kategorii zákazníků. Vítáme značku De Dietrich v našem portfoliu.


2. 5. 2006 - Zlatý štoček na dosah
Motivujícího úspěchu v souteži Zlatý štoček za rok 2005, za práci pro organizaci Linka naděje - projekt Linka vzkaz domů, získala agentura za kampaňový vizuál " Úchyl". Práce agentury byla nominována na Zlatý štoček, udělovaný Unií vydavatelů.


8. 2. 2006 - Thamesdown CZ pro Citibank
Novou agenturou pro komunikaci služby CitiGold Wealth Managament finanční společnosti Citibank je Thamesdown CZ. Více zde.


30. 1. 2006 - POZOR! Thamesdown mění adresu!
Více zde.





22. 11. 2005 - Zlatopramen spouští podzimní soutěž
Marketingová a komunikační agentura Thamesdown připravila na hlavní podzimní sezónu pro svého klienta Drinks Union a jeho značku Zlatopramen podzimní soutěž o milión korun a další ceny. Komunikace soutěže probíhá prostřednictvím TV spotu, webových stránek a POS a POP materiálu v místě prodeje. Více zde.


16. 11. 2005 - Myslivec v novém od Thamesdown CZ
Na podzimní sezónu vytáhl myslivec nový kabát. Společnost KB LIKÉR ve spolupráci s nizozemskými desingnéry Claessens Product Consultants připravila novou etiketu a alkorek pro svou vlajkovou loď Stará myslivecká. Cílem bylo celkové zatraktivnění produktu pro spotřebitele a omlazení maskota značky, který se již 158 let kouká s etikety produktu. Uvedení myslivce v novém designu bude doprovázet podzimní kampaň, která odstartovala 15. 11. 2005 v podobě out-door podpory (citylight a billboard), které budou doplněny o akce v místě prodeje a POS/POP materiály. Více zde.


20. 10. 2005 - Thamesdown buduje značku Cleverbee
Česko-švýcarská firma se sídlem v Praze Software Factory Cleverbee vypsala koncem prázdnin výběrové řízení na vytvoření nové identity značky a komunikační strategii, jehož vítězem se stala agentura Thamesdown. Do tendru bylo přizváno celkem pět agentur. Prezentace návrhů řešení proběhly ve dvou kolech, do finále postoupily Thamesdown, 1. Pozitivní a COMTECH . "Marketingová agentura Thamesdown předvedla nejpropracovanější nástroje na budování značky a deklarovala profesní
know-how na její řízení a rozvoj," uvedl Michal Stepanek, ředitel společnosti Cleverbee. Více zde.


15. 10. 2005 - Thamesdown má LG Electronics
Začátkem nového školního roku odstartoval tendr na zajištění kompletních BTL služeb pro společnost LG Electronics. Výběrové řízení probíhalo ve třech kolech, kromě Thamesdown se zúčastnily agentury EURO RSCG, COMTECH, 6. Promotion, PPD, ArkAdiA. V náročném výběrovém řízení nakonec zvítězil Thamesdown CZ, díky přesné implementaci positioningu značky do všech prvků BTL aktivit a jejich kreativnímu pojetí.


15. 9. 2005 - Thamesdown získal Galerii Butovice
Společnost Thamesdown CZ zvítězila ve výběrovém řízení na novou komunikační agenturu obchodního centra Galerie Butovice. Tendr měl čtyři kola, v němž postupně ze dvanácti pozvaných agentur zůstaly poslední dvě - Thamesdown CZ a Lowe GGK. Finální prezentace probíhala v Londýně. Více zde.


5. 8. 2005 - Nový spot pro Hanáckou kyselku
Doplněním probíhající kampaně "Hanácká - Kde pramení důvěra" se stal dvacetivteřinový animovaný spot prezentující příchutě známé minerálky z Hané. Je určen pro regionální vysílání v rámci Moravy. Více zde.


20. 6. 2005 - Tchibo na webu v novém
Společnost Tchibo představila své nové webové stránky. Jejich redesignem opět pověřila marketingovou a komunikační agenturu Thamesdown, se kterou již dlouhodobě spolupracuje na komunikaci se zákazníky prostřednictvím internetu. Více zde.


19. 5. 2005 - Nový spot pro Zlatopramen
Spustit TV spotPro letošní kampaň ústeckého piva Zlatopramen 11° připravil Thamesdown nový TV spot, který byl realizován ve spolupráci s francouzským režisérem Michelem Meyersem, produkci zajišťovala společnost Simply Sirena. Televizní kampaň odstartovala 18. 5. 2005, s novým spotem se můžete setkávat v následujících měsících až do konce roku 2005. Nasazeny budou tři verze 45", 30" a 20"...
Více zde.


4. 5. 2005 - Hanácká odstartovala!
Společnost Hanácká kyselka s. r. o. a Thamesdown CZ společně odstartovaly novou kampaň populární minerální vody Hanácká. Připraven je propojený komunikační mix ATL i BTL aktivit, zákazníci se budou setkávat s kampaní následující tři měsíce... Více zde.



18. 4. 2005 - Úchyl pro děti
Thamesdown pracuje na projektu pomáhajícím dětem na útěku. Projekt Linka vzkaz domů je další aktivitou již zavedené Linky bezpečí. Agentura zvolila netradiční zpracování hlavního vizuálního motivu, které přímo komunikuje s cílovou skupinou teenagerů. Motiv byl podroben analýze dětských psychologů a dětí samých. Výsledky této analýzy byly velmi kladně hodnoceny ze strany odborníků. Dotazované děti zase potvrdily zájem o použitý motiv, především pro jeho komiksové zpracování. Více zde.


4. 4. 2005
Vítáme u nás novou kolegyni, Janette Turňovou. Janette přichází do agentury na pozici New Business Director s praxí v mezinárodních reklamních agenturách a na nadnárodních i lokálních projektech. Přejeme jí hodně úspěchů při práci na nových akvizicích.


25. 3. 2005
Již brzy bude na webových stránkách www.peopleforeurope.czwww.lideproevropu.cz nový vzdělávací projekt Národního muzea, nazvaný Lidé pro Evropu. Agentura společně s Národním muzeem připravila prezentaci osobností české vědy, kultury a politiky, které se zásadní formou podílely na rozvoji české společnosti. Součástí práce na projektu bylo zpracování loga, internetové prezentace a dalších aktivit na jeho podporu. Projekt bude využíván národními muzei několika evropských států, které se na něm podílejí.


8. 2. 2005
Reklama na Starou mysliveckou opět slavila úspěch! Chcete vědět více?


28. 1. 2005
Naším novým klientem se stal tradiční producent minerálních vod, společnost Hanácká kyselka. Děkujeme za důvěru! Více zde.


3. 1. 2005
Po zdárně prožitém předvánočním, vánočním a povánočním stresu jsme se všichni spokojeně vrátili do bezpečí našich kanceláří a těšíme se na nové a náročné pracovní zakázky. Všem našim současným i nastávajícím klientům přejeme úspěšný nový fiskální rok.


4. 11. 2004 - Získali jsme Effie!
Výsledky práce pro našeho klienta KB LIKÉR byly oceněny Cenou vydavatelů. Naše poděkování patří UVDT a současně i klientovi, který do nás vložil důvěru.




2. 11. 2004
Vítáme mezi sebou Martina Palečka! S prvním listopadovým dnem rozšířil naše řady Martin Paleček, který dříve pracoval například v Saatchi & Saatchi, Wiken International či MAX/TBWA.


21. 10. 2004
Nová kampaň pro Myslivce! Tisková zpráva zde.

  Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ
   Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz