CO JE THAMESDOWN? V žilách nám proudí Temže Proč nás mají rádi účetní Když se staví značka, létají milióny. Souhlasíte? Členství v profesních organizacích Pro média Novinky

Hanácká kyselka

Společnost Hanácká kyselka, s. r. o., patří mezi nejvýznamnější výrobce minerálních vod v České republice a zastává čtvrté místo mezi neprodávanějšími značkami. Na začátku devadesátých let byla velmi oblíbenou minerální vodou. V posledních letech začalo docházet k odlivu tradičních zákazníků a to především z důvodu silných marketingových aktivit konkurenčních značek, ale i poněkud zastaralé image Hanácké kyselky. Proto vedení společnosti přistoupilo k zásadnímu řešení a nastavilo systém inovací.

Na základě spotřebitelského výzkumu byl v letošním roce proveden kompletní redesign obalů, tj. lahve i etikety. Součástí této změny byla i úprava loga. "Celková vizualizace a pojetí značky bylo posunuto z tradiční, těžké dimenze směrem k mladším cílovým skupinám", říká manažer marketingu společnosti Hanácká kyselka, s. r. o. ing. Michal Bernát. Inovace znamená pro zákazníka i rozšíření nabídky příchutí. Současná Hanácká kyselka tak přináší nové exotické chutě, které jiné minerálky nenabízejí.

Tato změna bude zákazníkům sdělena prostřednictvím připravovaných komunikačních aktivit, zaměřených především na nový styl značky při zachování hodnot, které Hanácká kyselka tradičně představuje. Reklamní kampaň připravuje komunikační agentura Thamesdown CZ, a. s.. Jak vidí práci na projektu account manažerka Martina Plávková. "Součástí zadání bylo znovu zaujmout neloajálního spotřebitele a přitáhnout zpět k tradiční značce. Získávat zákazníky na hektickém trhu, kde dominují konkurenční značky se silnými rozpočty je složité a náročné. Proto jsme vytvořili efektivní komunikační mix, který vytváří synergický efekt na spotřebitele".

Komunikace bude probíhat prostřednictvím outdoorové kampaně (billboardy, citylighty) a inzerce ve vybraných dámských magazínech a odborných titulech. Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž, nové formáty POS a POP materiálů, včetně speciálních druhotných umístění. Důležitým prvkem je přímá podpora prodeje - ochutnávky všech produktů Hanácká kyselka, které budou pojaté interaktivně včetně možnosti okamžitých výher drobných cen.

  Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ
   Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz